Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Неділя, Жовт 22


Ви тут: Головна

Звернення громадян

Оновлено 29.09.2016


Шановні мешканці міста,
відвідувачі офіційного веб-порталу
Дніпропетровської міської ради!

         
Звернення громадян виступають у суспільстві як один з засобів прямого включення  громадян в громадське управління та одну із форм безпосередньої демократії доступної кожному без ніяких обмежень. Конституція України надала право кожному громадянину України звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, установ, організацій  незалежно від форм власності, підприємств, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосується їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
 
Вимоги до звернень.
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, установам, організаціям незалежно від форм власності, об’єднанням громадян, підприємствам або посадовим особам до повноваження яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
 
Звернення можуть бути усні (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі), чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно чинного законодавства.
 
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
 
Звернення може  бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками ) із зазначенням дати.
 
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження (ст. 5 Закону України „Про звернення громадян”).
 
Письмові звернення направляються за адресою: просп. Карла Маркса, 75, м. Дніпропетровськ 49000.
 
Роботу зі зверненнями мешканців міста у міській раді покладено на відділ з організації роботи зі зверненням  громадян Дніпропертовської міської ради. Відділ складається з двої підрозділів: сектора раєстрації, контролю та аналітичної роботи  та сектора з організації особистого прийому громадян. Робота зі зверненнями громадян ведеться відповідно до вимог Закону України „Про зверненнями громадян”, Указу Президента України від 07.02.08 № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
 
Особистий прийом громадян здійснюється керівництвом міської ради та її виконкому згідно з графіком, який затверджено розпорядженням міського голови від 14.02.2015 № 58-р „Про проведення особистого прийому громадян”.
 
 Попередню співбесіду з громадянами та оформлення облікових карток проводять працівники сектора з організації особистого прийому громадян відділу з 9.00 до 11.00 в день прийому у 108 кімнаті. Особистий прийом громадян керівництвом міської ради та її виконкому проводиться з 11.00 до 17.00 у 109 кімнаті.
 
Прийом громадян міським головою відбувається за попереднім записом у 108 кімнаті. Формування списків працівниками відділу з організації роботи зі зверненнями громадян міської ради закінчується за 10 днів до особистого прийому міського голови, для опрацювання питань, порушених у зверненнях.
 
Терміни розгляду звернень громадян визначені у ст. 20 Закону України „Про звернення громадян”.
 
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені питання неможливо. Керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. На обгрунтовану письмову вимогу  громадянина термін розгляду може бути скорочено.
 
Повідомляємо, що 25.05.2016 на головній сторінці було створено банер "Єдина гаряча лінія для звернень громадян" з переліком телефонів, на які цілодобово можна подзвонити для отримання консультації або подання офіційного звернення в телефонному режимі.
 
Також, повідомляємо, що з 01.08.2016 громадяни мають можливість подати електронне звернення громадян до міської ради - на головній сторінці офіційного Інтернет-порталу Дніпропетровської міської ради створено банер "Електронне звернення громадян до міської ради" через портал державних послуг igov.org.ua (https://igov.org.ua/service/676/general?sID_UA_Region=1200000000&sID_UA_City=1210100000).