Дніпровська міська рада

офіційний Інтернет-портал

Четвер, Черв 29


Ви тут: Вакансії

Шановні відвідувачі та користувачі!

Звертаємо Вашу увагу на те, що документи на заміщення вакантної посади приймаються протягом тридцяти календарних днів від дати опублікування оголошення - кожне оголошення має дату публікації, яка розміщується ліворуч на початку тексту під назвою.
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади завідувача сектору транспортної інфраструктури відділу транспортної інфраструктури, організації роботи місць паркування транспортних засобів та автостоянок управління транспортної інфраструктури

Департамент транспорту та транспортної інфраструктури

Дніпровської міської ради

Відповідно до ст.10 Закону України

“Про службу в органах місцевого самоврядування”

оголошує конкурс

на заміщення вакантної посади завідувача сектору транспортної інфраструктури відділу транспортної інфраструктури, організації роботи місць паркування транспортних засобів та автостоянок управління транспортної інфраструктури департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради

Вимоги до конкурсантів:

 

  • вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на державній службі на посаді головного спеціаліста чи в інших сферах управління не менше 3 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання основних принципів роботи комп'ютера та відповідних програмних засобів.

 

Особи,  які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

 

  • заяву на участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку за формою № П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 3 х 4 см;
  • документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння почесного знання, присудження наукового ступеня;
  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • свідоцтво про одруження;
  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 07 квітня 2011 року № 3206-VI;
  • письмову згоду на обробку персональних даних;

 

Документи   приймаються   протягом  30  календарних  днів  з  дня  опублікування оголошення про проведення конкурсу, за адресою:

м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кім. 319.

 

Довідки за тел.744-64-79

Публікація в газеті "Наше МІсто" з 04.05.2017

 

Департамент транспорту та транспортної інфраструктури

Дніпровської міської ради

Відповідно до ст.10 Закону України

“Про службу в органах місцевого самоврядування”

оголошує конкурс

 

на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору транспортної інфраструктури відділу транспортної інфраструктури, організації роботи місць паркування транспортних засобів та автостоянок управління транспортної інфраструктури департаменту транспорту та транспортної інфраструктури Дніпровської міської ради;

Вимоги до конкурсантів:

 

  • вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
  • стаж роботи за фахом на державній службі на посаді головного спеціаліста чи в інших сферах управління не менше 3 років при необхідності, виходячи із виконання структурним підрозділом основних завдань та функцій;
  • вільне володіння державною мовою;
  • знання основних принципів роботи комп'ютера та відповідних програмних засобів.

 

Особи,  які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:

 

  • заяву на участь у конкурсі;
  • заповнену особову картку за формою № П-2ДС з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 3 х 4 см;
  • документи про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння почесного знання, присудження наукового ступеня;
  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • свідоцтво про одруження;
  • військовий квиток (для військовозобов'язаних);
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції" від 07 квітня 2011 року № 3206-VI;
  • письмову згоду на обробку персональних даних;

 

Документи   приймаються   протягом  30  календарних  днів  з  дня  опублікування оголошення про проведення конкурсу, за адресою:

м. Дніпро,  просп. Дмитра Яворницького, 75, кім. 319.

 

Довідки за тел.744-64-79

Публікація в газеті "Наше МІсто" з 04.05.2017

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади заступника начальника управління торгівлі департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

на заміщення вакантної посади


заступника начальника  управління  торгівлі  департаменту економіки, фінансів та міського бюджету Дніпровської міської ради

       
Вимоги  до  конкурсантів:
        - вища освіта за освітньо-кваліфікаційним    рівнем   магістра,   спеціаліста;           
        - досвід практичної роботи на  посадах у сфері управління  не менше одного року;
        - вміння  працювати  з  великими  об’ємом  інформації;
        - розвинені  комунікативні  навички;
        - вільне  володіння   державною та діловою  мовами, основні  принципи   роботи  на  комп’ютері  та  відповідних  програмних  засобах.
       Додаткові вимоги до кандидатів: розвинені аналітичні та організаторські здібності, орієнтація на досягнення результату.
       Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня розміщення оголошення, за адресою: м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького,75 кім.304, довідки за тел.744-63-65.
       Особи, які бажають взяти участь у конкурсі подають документи: заяву про згоду на обробку персональних даних, заяву про участь у конкурсі; особову картку за формою №П2-ДС, автобіографію; копію паспорта; ідентифікаційного коду; військовий квиток для військовозобов’язаних;  документ про освіту; е- декларацію  уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування  за  2016 рік;  2 фото  3 х 4”.

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління реклами Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
 
Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на  заміщення  вакантної  посади  
 головного спеціаліста управління реклами Дніпровської міської  ради

 
Вимоги до конкурсантів:
 
-         повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-         стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше  3 років;
-         вільне володіння державною мовою;
  -   знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних програмних засобів.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П-2ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4 см;
-         документ про освіту;
-    паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         військовий квиток (для військовозобов’язаних);
-         декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VІІ;
-         письмову  згоду на обробку персональних  даних .
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів
за адресою: м. Дніпро, просп. Пушкіна, 55, довідки за тел. 376 82 88.
 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу інноваційних проектів департаменту інноваційного розвитку Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
 
Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу інноваційних проектів департаменту інноваційного розвитку Дніпровської міської ради

 
 
Вимоги до конкурсантів:
 
-       вища освіта в відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-       стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста 1 категорії не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
-       вільне володіння державною мовою;
-       впевнений користувач ПК та відповідних програмних засобів.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
 
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою П-2 ДС з додатками;
-         2 фото розміром 3 х 4 см;
-         документи про освіту, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, підвищення кваліфікації;
-         паспорт;
-         ідентифікаційний код;
-         свідоцтво про одруження;
-         військовий квиток (для військовозобов'язаних);
-         е-декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2016 рік;
-         письмову згоду на обробку персональних даних.
-          
 
Документи приймаються протягом тридцяти  календарних  днів  за адресою:
 
м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, 75, кабінет 705, довідки за телефоном 742-89-57.

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 оголошує конкурс
на заміщення вакантних посад департаменту з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики
Дніпровської міської ради:   

                    
- спеціаліста І категорії сектору з контролю управління з питань розвитку соціального захисту населення;
- начальника управління з питань розвитку інфраструктури міста;
- заступника директора департаменту - начальника управління внутрішньої та інформаційної політики.
 
Вимоги для канкурсантів:
 
Спеціаліст І категорії:
-   вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра;
-   без вимог до стажу роботи;
- знання основних принципів роботи на комп’ютері та відповідних програмних засобів;
-   вільне володіння державною мовою.
 
Начальник управління:
-      вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-      стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3-х років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років;
- знання основ державного управління, економіки та управління персоналом;
- вільне володіння державною мовою на рівні ділового спілкування та застосування;
-  впевнене володіння  комп’ютерною технікою.
 
Заступник директора департаменту:
- повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом у державній службі (в органах місцевого самоврядування) на керівних посадах чи на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років;
-   знання форм і методів роботи із засобами масової інформації;
-   вільне володіння державною мовою;
- знання основних принципів роботи на комп’ютеріта відповідних програмних засобів.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-  заяву про участь у конкурсі;
-  заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
-  копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
-  копію документа, який посвідчує особу;
-  копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України "Про запобігання корупції".
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75, к.612» 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста сектора формування Національного архівного фонду, діловодства та контролю архівного управління департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Дніпровської міської ради

Дніпровська міська рада
Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на  заміщення  вакантної  посади провідного спеціаліста сектора формування Національного архівного фонду, діловодства та контролю архівного управління департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Дніпровської міської ради

 
Вимоги до конкурсантів:
 
-       повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо  - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-       стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді спеціаліста1 категоріїне менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;
      -    вільне володіння державною мовою;
  - знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних   програмних засобів.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4 см;
     -    документ про освіту;
     -    паспорт;
     -    ідентифікаційний код;
     -    військовий квиток (для військовозобов’язаних);
     -   е – декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України від 14.10.2014 № 1700-VІІ;
-  письмову  згоду на обробку персональних  даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів
 за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 402
довідки за тел. 744-25-93, 744-60-70
 

 

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста управління бухгалтерського обліку та звітності Департаменту діяльності виконавчих органів Дніпровської міської ради (на період відпустки по догляду за дитиною основного працівника)

Дніпровська міська рада
Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на  заміщення  вакантної  посади головного спеціаліста управління бухгалтерського обліку та звітності Департаменту діяльності виконавчих органів Дніпровської міської ради
(на період відпустки по догляду за дитиною основного працівника)

 
Вимоги до конкурсантів:
 
-       повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо  - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-       стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
      -    вільне володіння державною мовою;
  - знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних   програмних засобів.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4 см;
     -    документ про освіту;
     -    паспорт;
     -    ідентифікаційний код;
     -    військовий квиток (для військовозобов’язаних);
     -   е – декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України від 14.10.2014 № 1700-VІІ;
-  письмову  згоду на обробку персональних  даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів
 за адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 402
довідки за тел. 744-25-93, 744-60-70

Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з організаційної та кадрової роботи (1 штатна одиниця)

Департамент соціальноїполітики
Дніпровської міської ради
 
Відповідно до ст.10 Закону України
«Про службу в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на заміщення вакантної посади
головного спеціаліста відділу з організаційної та кадрової роботи
 (1 штатна одиниця)

 
вимоги до конкурсантів:
 
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
-  вільне володіння державною мовою;
- знання основних принципів роботи комп'ютера та відповідних програмних засобів.
 
Особи, які бажають взяти участь в конкурсі, подають документи:
 
         -заяву на участь в конкурсі;
         -особову картку за формою №П2-ДС;
         -автобіографію;
         -фото розміром 3х4 см;
         -документ про освіту;
         -паспорт;
         -ідентифікаційний код;
         -військовий квиток (для військовозобов¢язаних);
         -декларацію про майно, доходи, витрати і зобов¢язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 14.10.2014р. №3206-VI;
         -письмову згоду на обробку персональних даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днів за адресою:
 
м.Дніпропетровськ, просп. ДмитраЯворницького,75, кім.334
довідки за тел.745 56 63

Оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад управління аудиту та контролю Дніпровської міської ради: заступник начальника відділу перевірок та аналітики; головний спеціаліст відділу аудиту

Дніпровська міська рада
Відповідно до ст.10 Закону України «Про службу
в органах місцевого самоврядування»
 
оголошує конкурс
 
на  заміщення  вакантних  посад Управлінняаудиту та контролю
Дніпровської міської ради:
-         заступник начальника відділу перевірок та аналітики;
-         головний спеціаліст відділу аудиту

 
Вимоги до конкурсантів:
 
Заступник начальника відділу перевірок та аналітики:
-       повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо  - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-       стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років;
      - вільне володіння державною мовою;
  - знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних   програмних засобів.
 
Головний спеціаліст відділу аудиту:
-       повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо  - кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
-       стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування (державній службі) на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
      - вільне володіння державною мовою;
  - знання основних принципів роботи комп’ютера та відповідних   програмних засобів.
 
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають документи:
-         заяву на участь у конкурсі;
-         особову картку за формою № П2-ДС, автобіографію;
-         фото розміром 3х4 см;
     -    документ про освіту;
     -    паспорт;
     -    ідентифікаційний код;
     -    військовий квиток (для військовозобов’язаних);
     -   е – декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік відповідно до Закону України від 14.10.2014 № 1700-VІІ;
-  письмову  згоду на обробку персональних  даних.
 
Документи приймаються протягом тридцяти календарних днівза адресою:
м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, кімн. 402
довідки за тел. 744-25-93, 744-60-70

Сторінка 1 з 36